Głęboki oddech

W (nie)spokojną niedzielę zasiadłam sobie z kubkiem miętowej herbaty i staram się zobaczyć co dzieje się na świecie. Czyli, tak macie rację, przeglądam internet. Natrafiłam na blog Ania Maluje gdzie znalazło się coś, co szczerze mnie zainteresowało. Ba! Nawet wywołało uśmiech na mojej twarzy. Przytacza ona tekst pt. "Mantra dla Obrażonych" autorstwa OSHO, który NAPRAWDĘ warto przeczytać. Los chciał, że byłam akurat po niemiłej wymianie zdań i jeszcze nie ochłonęłam, więc tekst był bardzo adekwatny do sytuacji. Polecam więc każdemu wkurzonemu na świat, wydarzenia czy ludzi. Powiem tyle: pomaga. Choć o dziwo w sposób, którego się nie spodziewacie.
Czytamy na głos:
A teraz głęboki wdech... i wydech. Powtarzać za każdym razem, gdy zajdzie taka potrzeba. Pamiętajcie, że zachowanie dystansu do samego siebie to bardzo ważna i pożądana umiejętność, którą, tak naprawdę, posiada niewielu z nas.
Spokojnego dnia życzę, bez złych emocji i z uśmiechem na twarzy :)


Komentarze

Popularne posty