czwartek, 7 września 2017

Gillian McKeith, Zdrowie kobiety



10 zasad, które zapewnią uczucie siły i panowanie nad sytuacją
  1. Bezpośredni wpływ na swoje zdrowie i samopoczucie poprzez kontrolowanie własnego życia. Świadome decyzje dot.jedzenia, picia, aktywności fizycznej, życia.
  2. Spokój wewnętrzny: uspokój umysł i wyzbądź się zgiełku panującego w myślach (medytacja).
  3. Miłość własna: wdzięczność, radość, miłość do wszystkich, a przede wszystkim do siebie. (Ćwiczenie: przed lustrem powtarzaj „Kocham siebie. Kocham w sobie wszystko.”
  4. Harmonia= zdrowe jedzenie + czyste myśli (pozytywne, dobre)+ świadome rozpoznawanie uczuć + oddychanie + medytacja
  5. Równowaga wewnętrzna, którą przekazujesz otoczeniu (współtworzysz pozytywną lub negatywną atmosferę, która oddziałuje na otoczenie).
  6. Wdzięczność: codziennie dziękuj za siebie, Ziemię i Wszechświat.
  7. Energia: wszystkie czyny, myśli, słowa przekazują energie- dbaj, by były czyste i pozytywne.
  8. Żywność i woda: czysta, nieskażona, nisko-przetworzona; dobre jedzenie= dobra energia.
  9. Oddychanie: ćwiczenia oddechowe, przebywanie na świeżym powietrzu chociaż 15min. dziennie.
  10. Siła wewnętrzna: uwierz w siebie, stan umysłu wpływa na ciało i postępowanie.
Najkorzystniejsze produkty spożywcze
  1. Nienasycone kwasy tłuszczowe omega-3, omega-6: tłuste ryby, łuskane nasiona konopi, pestki dyni i słonecznika, siemię lniane, orzechy włoskie, tłoczone na zimno oleje.
  2. Owoce i warzywa: 5-8 porcji dziennie.
  3. Zielone warzywa liściaste: źródło wapnia, magnezu, wit.z grupy B.
  4. Posiłki wegetariańskie: kilka posiłków w tygodniu bez mięsa (zastąp białkiem: fasola, groch, soczewica, komosa ryżowa, soja, jajka, ser).
  5. Pełne ziarno: unikać białej mąki.
  6. Woda: 6-8 szklanek dziennie.
  7. Żelazo
  8. Śniadanie: węglowodany złożone

Zamiast mleka krowiego:
Jogurty naturalne, mleko sojowe, migdałowe, ryżowe, owsiane, mleko kozie/owcze.
WITAMINY W JEDZENIU
Omega-3: siemię lniane, pestki dyni, łuskane nasiona konopi, orzechy włoskie, awokado, tłuste ryby.
Wapń: naturalne jogurty, kefir, mleko i sery kozie/owcze, puszkowane ryby z jadalnym szkieletem (sardynki), tofu, soja, brokuły, kapusta włoska, jarmuż, brukselka, cykoria, bok choi, migdały, tahini, figi, orzechy włoskie, lucerna.
Witamina D: słońce
Cynk: ryby, czerwone mięso, pestki dyni, siemię lniane, jajka, kelp, brązowy ryż, zarodki pszenicy, tahini
Bor: migdały, marchew, jabłka, gruszki, rodzynki, śliwki
Wit. K: szparagi, brokuły, brukselka, kapusta, szpinak, jajka, lucerna, pokrzywa, pasta miso.

PREPARATY UZUPEŁNIAJĄCE, na pamięć i koncentrację:
-  Różeniec górski, żeń-szeń
-  Szałwia lekarska (herbata- 2szkl. Dziennie)
-  Kwasy omega-3
-  Wit.C i bioflawonoidy
-  Magnez
- Wit. Z grupy B (Bcompositum)
-  Chrom
-  Miłorząb dwuklapowy (gingo biloba)
-  Acetylocholina (w aptece)
-  Koenzym Q10

Stały przepływ energii poprzez:
-  Śmiech
-  Płacz (nie powstrzymuj łez, niech organizm się oczyści)
-  Bądź kreatywna (nawet jeśli ci nie wychodzi, ale sprawia frajdę: taniec, malarstwo, pisanie, śpiew, gra na instrumencie muzycznym itd.)
-  Ruszaj się (każda aktywność fizyczna)
Prawidłowe odżywianie ( proso, brązowy ryż, komosa ryżowa, siemię lniane, imbir, melisa, kurkuma, kmin, cynamon, szafran, fenkuł (koper włoski)
-  Olejki eteryczne: różany, neroli, olibanowy, ylang ylang, mirrowy, z melisy (4 krople danego olejku + 2 łyżeczki olejku migdałowego= wmasuj w brzuch pomiędzy dolnymi żebrami a pępkiem)

DIETA WZMACNIAJĄCA, na odporność
  • Beta- karoten: brzoskwinie, morele, nektarynki, marchew, natka pietruszki, szpinak, kabaczek, dynia
  • Wit. C: truskawki, czarne porzeczki, cytryny, grejpfruty, kiwi, jarmuż, jagody goji
  • Wit. E: awokado, oliwki, oliwa z oliwek, olej sezamowy tłoczony na zimno, zarodki pszenicy
  • Kwas foliowy: brokuły, kapusta, jarmuż, brukselki, kiełki brokułów
  • Cynk: pestki dyni, ryby, kelp, brązowy ryż, zarodki pszenicy, fasola, soczewica, tahini, mięso kurczaka
  • Selen: orzechy brazylijskie, śledzie, sardynki, mięso kurczaka, rodymenia palczasta, czosnek, kelp, zarodki pszenicy
  • Unikać: cukru, napojów słodzonych, wysoko przetworzonej żywności, alkoholu
  • Przed posiłkami pić sok z aloesu (na trawienie)
  • Działanie przeciwwirusowe: oregano, por, cebula, czosnek, szczypiorek
  • Pić bardzo dużo płynów
  • Niebieskozielone algi: dodawaj do jedzenia
  • Wątroba/ odporność: zioła ostropest (oset mleczny) i traganek (tabletki/ nalewka)
  • Wit. C: przyjmować w formie tabletek musujących
  • Herbata z pokrzywy (energia, składniki mineralne)
  • Suplementy diety: grzyby reishi, koenzym Q10, bakterie Lactobacillus acidophilus lub Triphala (usuwanie przez wątrobę toksyn z organizmu)

Najkorzystniejsze artykuły spożywcze w okresie rozrodczym:
Kelp (wodorost morski; jod, wapń, magnez, żelazo, potas- dodawać do potraw)
Brokuły (hormony, magnez, kwas foliowy)
Łuskane nasiona konopi ( kwasy tłuszczowe, związki korzystne dla skóry, mózgu, hormonów)
Ryby (białko, żelazo, wit.B, kwasy tłuszczowe)
Awokado ( wit. E, łagodzi objawy PMS, magnez)
Pełne ziarno (błonnik pokarmowy, magnez: brązowy ryż, płatki owsiane, orkisz, amarant, proso)
Komosa ryżowa (źródło wapnia, magnezu, wit.z grupy B, pełne ziarno)
Orzechy brazylijskie (3 szt dziennie, źródło selenu, zdrowa tarczyca i układ rozrodczy)
Fasola Adzuki (pożywna, odchudzająca, energia, oczyszczanie)
Miso (wartości odżywcze)
Chleb żytni (sycący, łatwiejszy do strawienia)
Herbata z pokrzywy (2 szkl/ dzień, żelazo, energia, oczyszcza)

Najlepsze przekąski :
Soki owocowe (najlepiej wyciskane)
Jabłka
Migdały
Ciastka owsiane
Suszone figi
Pestki dyni

Odprężanie się i łagodzenie stresu
Pilnuj, żeby praca nie wykradała czasu na życie prywatne. Ustal godziny pracy: początek i koniec, a potem nie przekraczaj granic. Nie zabieraj pracy do domu. W szczególnych przypadkach, gdy musisz, pracuj w jednym miejscu w domu, przy biurku (nie w łóżku!). Weekendy/ urlopy to czas na odprężenie, relaks, reaktywację J. W każdym tygodniu zarezerwuj czas na bliskość/ spotkania z dziećmi/ partnerem/ przyjaciółmi.
Złóż sobie obietnicę na całe życie: codziennie znajdę chwilę WYŁĄCZNIE dla siebie. Ćwiczenia, joga, spacer, czytanie, seans w kinie, serial, szkic- cokolwiek, co SPRAWIA Ci przyjemność (to nie ma być obowiązek!). Musisz traktować swoje potrzeby jak jeden z priorytetów, nawet jeśli to miałaby być 30 minutowa kąpiel w pianie (przy zamkniętych drzwiach i głośnej muzyce, żeby nie słyszeć pytań typu „Niunia, a gdzie są nożyczki?” J).  Dbaj o swój czas i dobre samopoczucie; szczęśliwa Ty da więcej szczęścia innym.
Pamiętaj, żeby codziennie spędzać trochę czasu na świeżym powietrzu. Najlepiej w zielonym miejscu, niezależnie od pogody. A wtedy oddychaj prawdziwie: głęboko i świadomie (jak w jodze). Da Ci to natychmiastowe odprężenie, kojąco podziała na duszę, ciało i cerę. Co lepiej zadziała na Twoją duszę, niż posiedzenie przez 5 minut na ławce w parku, kiedy głęboko oddychasz, a promienie słońca muskają Twoją twarz? Małe a cieszy.

DOBRE JEDZENIE/ PICIE
  • Herbaty:
Melisa, chmiel, słoma owsiana, żeń-szeń, rumianek, kwiat męczennicy, lukrecja, kozłek lekarski, szałwia lekarska, pokrzywa, miłorząb (ginkgo biloba), różeniec górski, pau d’arco

Sok z ogórków, wszystkie soki wyciskane

  • Omega-3, -6:
Nasiona konopi, pestki dyni i słonecznika, siemię lniane, orzechy włoskie

  • Jedzenie:
Czosnek, oregano, tymianek, awokado, płatki owsiane, kasza gryczana, szparagi, brązowy ryż, jogurty naturalne, komosa ryżowa, kelp, brokuły, wyroby żytnie, mleko migdałowe/ sojowe, owoce jagodowe, wiśnie, czereśnie, spirulina, lucerna, proso

  • Oleje:
Konopi, siemię lniane, pestki dyni (OLEJE NIERAFINOWANE!)

  • Superfood:
Spirulina

  • Wit.C:
Owoce cytrusowe, czarne porzeczki, winogrona, wiśnie, czereśnie, morele, zielona papryka, pomidory, brokuły, kasza gryczana

  • Wit.B (jako środki do poprawy nastroju):
Brązowy ryż, nasiona roślin strączkowych, natka pietruszki, zielone warzywa

  • Magnez:
Kiełki, zielone warzywa, wyroby z pełnego ziarna, orzechy, migdały

  • Wit.C, mangan:
Jeżyny, truskawki, maliny

ĆWICZ MIĘŚNIE KEGLA!!!


ŻYLAKI: herbata z pokrzywy, mniszka lekarskiego, miłorzębu dwuklapowego, nalewka ze skrzypu, preparaty z kasztanowca, wit. B i E, Bcompositum, lecytyna, koenzym Q10


sobota, 24 czerwca 2017

Koreańska pielęgnacja



Ładna skóra to zdrowa skóra.
Dwuetapowe oczyszczanie.
Spożywaj/ stosuj miejscowo antyoksydanty (zielona herbata, wit. A, C, E)
Zdrowa skóra -> lekko kwasowy odczyn (pH 5,5)
Skóra zbyt kwaśna -> wypryski, tłusta
Skóra zbyt zasadowa -> szara, sucha, łuszczy się.

Nawilżacz powietrza
Tonik w butelce ze spryskiwaczem
Tonik bez alkoholu / oczaru wirginijskiego, najlepszy: nawilżający.

Złuszczanie skóry: peeling chemiczny/ mechaniczny
Ważne składniki: owies, cukier, jojoba.

Peeling enzymatyczny (np. z bromeliną i papainą).

Nawilżanie -> efekt chok chok -> sztuka lśniącej cery (lśniącej- nie tłustej!)

Maseczki całonocne
Maseczki w płachcie       MUCYNA ŚLIMAKA

Ochrona przed słońcem:
Min. SPF 30, co kilka h
Kapelusz z szerokim rondem
Ciemne okulary

7-8H snu

KOREAŃSKI RYTUAŁ PIELĘGNACJI CERY W 10 KROKACH
1)      Demakijaż & olejek myjący (demakijaż oczu wacikiem nasączonym w olejku myjącym)

Banila Co. „Clean it zero Classic”
Tony Moly „Floria”

2)      Kosmetyk myjący na bazie wody (okrężne ruchy, masaż twarzy, ważne pH)

Pianka Neogen Dermatology- „Real Fresh”
Sztyft myjący Su:m 37- „Miracle Rose”
Krem zmieniający się w pianę Benton „ Honest”

3)      Kosmetyk złuszczający (2xtydz.)
(peelinguj szczególnie: noc, czoło, policzki; nie zapomnij o ustach)

Skinfood „Black Sugar Mask Wash off
Amore Pacific- peeling enzymatyczny
Goodal „Phy Towash Yerba Mate Bubble Peeling”

4)      Tonik (nawilżający! Wklepywać/ spryskiwać twarz; bez alkoholu/ oczaru wirginijskiego)

RE:P Organic Cotton Treatment Tonig Pad
Son&Park „Beauty water”
Su:m 37 „Water-full Skin Refresher”
Missha „Time Revolution”

5)      Esencja (stosować do twarzy i włosów)

Missha- Time Revolution Treatment Essense
IOPE „Bio Essence Intensive Conditioning

6)      Ampułki/ koncentraty/ serum

Klairs „Freshly Juiced Vitamin C
RE:P Ultra Moist Gel Oil

7)      Maseczka w płachcie (min. 2x tydz)

Manefit „Bling Bling”
Banila Co. „It Radiant Lace”

8)      Krem pod oczy (wklepać małym palcem)

Skin Food „Royal Honey”
Banila Co. ”It Radiant”

Dobre: humekanty, mleczko pszczele, baobab, kolagen

9)      Kosmetyk nawilżający

Goodal „Super Seed Oil Plus Balancing”
Missha „Super Aqua Cell Renew”

10)   Emulsja z filtrem przeciwsłonecznym

Skinfood „Gold SunCream” SPF 50+
Neogen „Day- light Protection” SPF 50
Missha „All-Around Safe Block” SPF 50+


ZAKUPOWE MITY:

Cena- najdroższe nie musi być najlepsze
Płeć- kosmetyki damskie i męskie różnią się zapachem i opakowaniem
Wiek- kupuj na podstawie stanu skóry, nie wieku
Polecany przez dermatologów- ilu? Dwóch? Zapłacono im za to?
Hipoalergiczny- sprawdzaj skład, sam dopisek nie jest gwarancją
Kosmeceutyk- każdy może umieścić taki napis.

„Hipoalergiczny polecany przez dermatologów kosmeceutyk – to tak jakbyś trafiła na największą ściemę świata.”

NIEWIDOCZNY MAKIJAŻ
Make-up no make-up

1)      Krem BB (sprawdzaj skład!)

„M Perfecter Cover”- Missha (SPF 42!)
„Super + Beblesh Balm Triple Functions” Skin79 (SPF 25)
„Iluminating Supple Blemish” Klairs (SPF 40)

CC: „It radiant” Banila Co. (SPF 30)

Kompakt z aplikatorem w poduszce:
Banila Co. „Bouncing Cushion SPF 50+
Amore Pacific „Color Control” SPF 50+
IOPE „Air Cushion” SPF 50+

2)      Eyeliner

Clio „Pen Liner” (wodoodporny)
Clio „Gelpresso Pencil Gel Liner”

3)      Barwnik do ust (zamiast szminki; nawilżający!)

Son&Parker „Air Tint Lip Cube
3CE „Water Tint”

4)      Rozświetlacz (na kości policzkowe, grzebiet nosa, brode, czoło i odrobina pod oczami)

Son&Park „Highlighter Cube”
Etude House „Dear Girls Big Eyes Marker”
3CE „Highlight Bean (kremowy)

5)      Szczoteczka do zębów
(Zawsze i wszędzie :)






niedziela, 11 czerwca 2017

Jak uwodzić i co na niego działa? Książka "Chemia miłości"

Co pociąga mężczyzn, jak uwodzić i stworzyć chemię, podryw i stały związek oraz jak robić zdjęcia na portal randkowy 

Z książki Leil Lowndes „Chemia miłości”:
Mężczyzn przyciąga w kobietach: seks, płodność, zdrowy potomek.

Co działa na mężczyzn (podświadomość)?
Gładka skóra u kobiety- dobry stan hormonalny, zdrowie
Długie włosy- (nawet krótkie, ale zdrowie i lśniące)- wyznacznik zdrowia; jeśli kobieta jest zdrowa, jest większe prawdopodobieństwo urodzenia zdrowego potomka, łatwiej zapłodnić.
Miejsca intymne: wygolone lub brazylijski pasek.
Figura klepsydry- zdrowie, płodność, mniejsze prawdopodobieństwo poronień
Oczy duże- duże oczy sygnalizują owulację.
Figura ważniejsza niż urodziwa twarz
(Duże piersi, pełne usta, wąska talia, kształtne biodra, zaróżowione policzki, błyszczące oczy, nieskazitelna skóra i połyskujące włosy- oznaczają wysoki poziom estrogenów. Mężczyznę pociąga zdolność kobiety do urodzenia dziecka, kobietę- zdolność mężczyzny do jego wychowania)

Inicjowanie chemii (poziom randkowania/ uwodzenie)
Seksowny wygląd i pokazywanie, że on ma u nas szansę.
Gejsza: kuszenie spojrzeniem, nieśmiałe odwracanie wzroku (spuszczenie oczu w dół)
Odsłonięta szyja: podczas kontaktu wzrokowego, przechyl głowę i odsłoń szyję delikatnie jej dotykając (pokazujesz bezbronność i uległość odsłaniając słaby punkt – jak w świecie zwierząt).
Bezwstydne badanie wzrokiem- jego ciała. Po tym jak wasze oczy się spotkają, przebiegnij wzrokiem po jego ramionach, piersi i zatrzymaj na pasku (lub nieco niżej). Potem wróć do oczu i uśmiechnij się z aprobatą.
Wzrok przepełniony miłością- utrzymując kontakt wzrokowy myśl o tym jak go kochasz i że jest twoją rodziną (ukaże się to w twoim spojrzeniu- rozszerzenie źrenic).

Podryw
Faceci nie widza subtelnych znaków.
Zachowanie kokieteryjne i przyjazne. Spojrzenia i uśmiechy.
Upatrz ofiarę i tylko dla niej odsłoń ramię/ kolano/ udo (jakąś część ciała zasłoniętą dla innych).
Chyba nie chcesz dużej ilości uwagi, ale marnej jakości? Ubieraj się skromnie, nie jak prostytutka, ale w zwiewne tkaniny, które „przypadkiem” mogą więcej odsłonić.
Pozornie skromne ubranie, a pod: seksowna bielizna (podwiązki, pas do pończoch, pończochy!). Pokazywane tylko wybranemu! Na co dzień grzeczna, w sypialni już mniej.
Kiedy otaczają cię faceci, którzy cię nie interesują: odwróć się, zapnij bluzkę, zasłoń kolana/ dekolt. Na widok zdobyczy: odsłoń lekko to co masz pod spodem (górę koronkowego stanika, seksowne ramiączko).
?? Widoczne brodawki piersi poprzez uszkodzenie stanika ?? (podobno działa)
Krok owulacyjny- podobno podczas owulacji zmienia się kobiecy krok na bardziej seksowny. Rada: ćwicz chodzenie jak modelki.

Fotografia
Oczy trik: zamknij oczy między ujęciami na kilka sekund, dzięki temu aparat uchwyci szerokie źrenice (czyli podniecenie, a oczy wydają się ładniejsze).
Sylwetka trik: Wydmuchać całe powietrze z ust, aby odchudzić sylwetkę, a potem „podciągnąć” brzuch i unieść piersi, aby bardziej upodobnić sylwetkę do klepsydry.
Makijaż: do zdjęć – gruby (specjalny) ale na zdjęciu będzie wyglądać jak no-make-up.
Czerwone tło i czerwone ubranie działa!

STAŁY ZWIĄZEK I MIŁOŚĆ
Czy macie podobne przekonania i wartości?
Czy macie taką samą wizję wspólnego życia?
Czy możesz polegać na swoim potencjalnym partnerze miłosnym w trudnych sytuacjach?
Czy będziecie się wspierali w rozwoju osobistym i zawodowym?

To cztery najważniejsze kwestie, które stwierdzą czy naprawdę do siebie pasujecie. Odpowiedzcie sobie na te pytania wcześnie, by po czasie żadne nie miało do drugiego pretensji. 

Inicjator chemii w stałych związkach
Dotyk (powoduje wydzielanie hormonu przywiązania; działa nawet jak on ma focha)
Wspólna zabawa/ rozrywki/ podróże/ hobby
Wspólny śmiech (nie ważne z czego)
Wyznania miłosne (min. raz dziennie mów ‘kocham’)
Szybkie numerki i powolny/ zmysłowy seks (kompromis)
Mów mu, że jest potrzebny i cieszysz się, że go masz (doceniaj)



sobota, 29 kwietnia 2017

Książki o seksie

Sundahl: Kobieca ejakulacja i punkt G
Kerner: Jej orgazm najpierw
Kerner: Jego orgazm później
Klein: Inteligencja seksualna
Miller: Sexus Nexus Plexus
Reage: Historia O.
Roche: Wilgotne miejsca
McKenzie: Zmysłowa Kamasutra
C. Millet: Życie seksualne Catherine

Sztuka kochania
Seks partnerski
Kochaj się długo i zdrowo
Seks jakiego nie znacie
Jak zbudować szczęście intymne
Tajemnice udanego seksu









środa, 22 lutego 2017

Kocham swoją pracę: rozmówki polsko- polskie

#1
Przychodzi kobieta, trzyma wniosek w dłoniach i pyta:
- Ile mam za to zapłacić?
- A co Pani chce zrobić?
- Nie wiem. Nie będę tego czytać. Sama niech Pani przeczyta!

#2
Przychodzi kobieta i pyta:
- Ile mam zapłacić?
- Za co?
- To Pani nie wie?!

#3
Facet oddaje wniosek. Nie wpisał nazwiska, tylko samo imię. Oddaję mu wniosek.
- Proszę tu jeszcze wpisać nazwisko.
- To Pani nie wie jak się nazywam?

(WTF?)