Nieśmiertelna Coco Chanel

  1. Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.
  2. Nie spędzaj czasu waląc głową w mur, mając nadzieję, że przekształcisz go w drzwi.
  3. Najlepszy kolor na świecie to taki, który dobrze na tobie wygląda.
  4. Pieniądze szczęścia nie dają. Do­piero... zakupy! 
  5. Aby być niezastąpionym, zawsze trzeba być odmiennym
  6. Luksus musi być wygodny, inaczej nie jest luksusem
  7. W wieku 20 lat masz taką twarz, jaką dała ci natura. W wieku 30 - jaką wyrzeźbiło ci życie; a po 50. - na jaką sobie zasłużyłaś
  8. Ponieważ wszystko jest w naszych głowach, lepiej żebyśmy ich nie straciły
  9. Moda nie istnieje wyłącznie w ubiorach. Moda jest na niebie, na ulicy, moda to idee, sposób życia, wszystko to, co się dzieje.
  10. Sukces osiągamy dzięki temu, czego nas nigdy nie uczono.
  11. Agresja jest związana z działaniem szyszynki, najprymitywniejszej, bo występującej już u organizmów niższego rzędu, części mózgu.
  12. Kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok.
  13. Prostotę można naśladować, ale nie można jej skopiować.
  14. Nie obchodzi mnie co o mnie myślisz, bo ja o Tobie nie myślę wcale.
  15. Kiedy kobieta ścina włosy to znak, że zamierza zmienić swoje życie.
  16. Perfumy to niewidoczny, niezapomniany i jedyny w swoim rodzaju dodatek w sferze mody, który zapowiada przybycie kobiety i wciąż jeszcze pobrzmiewa, gdy ona już odeszła.
  17. Nie tworzę mody, ja JESTEM modą (I don't do fahion, I AM fashion)
  18. Jak długo wiesz że mężczyźni są jak dzieci, wiesz wszystko!
  19. "Na które miejsca ciała kobieta powinna aplikować perfumy?" zapytała raz młoda kobieta. "Wszędzie tam, gdzie chciałaby być całowana." odparła Coco
  20. Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecności.
  21. Moje życie nie zadowoliło mnie, więc ja je wykreowałam. (My life didn't please me, so I created my life)
  22. Kobiety myślą o wszystkich kolorach z wyjątkiem braku koloru. Powiedziałam, że czerń ma to wszystko. Biel też. Ich piękno jest absolutne. To jest idealna harmonia. 
  23. Niektórzy ludzie uważają, że luksus jest przeciwieństwem biedy. Ale tak nie jest. Jest przeciwieństwem wulgarności.
  24. Ileż trosk tracimy kiedy decydujemy się nie być czymś, ale KIMŚ! (How many cares one loses when one decides not to be something but to be someone)
  25. Chciałam dać kobiecie wygodne ubrania, które popłyną z jej ciałem. Kobieta jest bliżej bycia nagą kiedy jest dobrze ubrana.
  26. Utrzymuj wysokimi swoje obcasy, swoją głowę i swoje wartości.
  27. Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje.
  28. Każdy dzień jest pokazem mody, a świat wybiegiem. 
  29. Kobieta, która nie ma swoich ulubionych perfum, jest jak kobieta bez przyszłości. 
  30. Miłość spłaca się na raty. Kłopot w tym, że zwykle miłość się kończy, a pozostają jeszcze raty do spłacenia. 
  31. Moda przemija, styl pozostaje.  
  32. Moda, w której nie można wyjść na ulicę, nie jest modą.
  33. Moda – to, co dziś ładne, ale za kilka lat będzie brzydkie. Sztuka – to, co dziś brzydkie, ale za kilka lat będzie ładne.
  34. Moda – to, co wychodzi z mody. 
  35. Nie jestem pewna, czy nie bardziej pogardzam fałszywym futrem niż fałszywym świadkiem. 
  36. Nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane. 
  37. Starość nie chroni nas przed miłością, ale miłość chroni nas przed starością.  
  38. Ta o wiele za krótka spódniczka była o wiele za długo za krótka!
  39. W nadchodzącym roku suknie kobiece zapowiadają się tak pięknie, że mężczyźni nie będą mieli ochoty, by one je zdejmowały.  
  40.  Są ludzie którzy mają pieniądze i ludzie, którzy są bogaci.
  41. Kobieta w dobrych butach nigdy nie jest brzydka
    Szampana pijam tylko z dwóch okazji - kiedy jestem zakochana i kiedy nie jestem. 
  42. Jestem sama z moimi milionami. 
  43. Gwiazdor to człowiek, który latami pracuje jak opętany, by zyskać popularność, a potem zakłada ciemne okulary, żeby go nie rozpoznano.

Komentarze

Popularne posty